Miquel Perelló, president de No Jubilem la Memòria: "El que van fer les brigades internacionals no ha passat mai més enlloc. Molts joves van venir a combatre el feixisme i hi van donar la vida"
Com cada any al mes de novembre, l’associació No Jubilem la Memòria organitza les seves tradicionals jornades, que aquest 2025 arriben, ja, a la XXIa edici&o...



