Els treballadors de l'Hospital de Móra d'Ebre fan una tancada per reclamar que no marxin els diners del fons de reserva i inversions al centre
El passat dimecres, 12 de desembre, els treballadors de l’Hospital Comarcal de Mora d’Ebre van dur a terme una tancada de 24 hores per reclamar que els diners del fo...



