Durant el pregó de la Festa Major, l’alcalde de Falset, Jaume Domènech, va anunciar que no repetiria com a cap de llista dels Independents per Falset a les eleccions municipals de l’any que ve. Domènech explicava a Ràdio Falset que “a vegades cal saber fer un pas enrere i deixar pas a persones amb idees noves”. L’alcalde de Falset creu “que totes les coses tenen un principi i un final, i després de 20 anys, penso que ja n’hi ha prou”.
Domènech explicava que hi ha coses que no ha complert però defensava que sí que ha complert amb la promesa de que “mai abandonaria l’àmbit polític municipal”.
Sobre el possible successor de Domènech com a alcaldable de Falset, els rumors apunten al regidor d’hisenda, Miquel Puig, tot i que Domènech afirmava que durant aquest mes de setembre es reunirà amb tot el grup i prendran una decisió. “Si hi ha una persona que té ganes i il·lusió i té l’esperit de continuar com fins ara amb treball i voluntat de servei, l’avalarem i tindrà el meu suport”.




