A principi d’agost, l’Ajuntament de Falset va iniciar un seguit d’obres per millorar el subministrament d’aigua al municipi, sobretot per la falta de pressió en algunes zones del sector de Sant Gregori. Darrerament, s’han donat, de nou, problemes d’abastiment en d’altres sectors que, com explicava el regidor de serveis, Josep Rull, “han estat deguts a diverses actuacions i avaries als pous de Valenciana i de Fontanals”.
Segons afirmava Rull en declaracions a Ràdio Falset, “els problemes van aparèixer perquè aquests dies hem posat en marxa la planta de tractament de nitrats i metalls pesats al pou de Valenciana, fet que implica fer ajustos de cabal”. A més a més, afegia, que “a això, hi hem d’afegir que s’ha espatllat el pou de Fontanals”. Amb tot, el regidor afirmava que "aquestes avaries, en principi, ja estan solventades".
Rull destacava que, "en principi no cal patir per la falta d’aigua a Falset", tot i que reconeixia que “de maig a setembre el consum d’aigua creix notablement i, si ens topem amb algun problema a la xarxa, podem tenir problemes de subministrament”.
Així mateix, el regidor de serveis recalcava la necessitat d’estalviar aigua per part de la població. Rull afirmava que “cal que tant els habitants com els visitants es conscienciïn cada vegada més d’aquesta necessitat”. Per a explicar-ho, des de l’Ajuntament continuaran repartint els fulletons de la campanya SOS Aigua i també repetiran la campanya que es va fer la tardor passada a les escoles, i que enguany també volen fe extensiva a l’institut.




