El consistori de la capital del Priorat ha signat un conveni amb la Diputació de Tarragona per tal de dur a terme la redacció d’un nou pla director per al Castell del Vi. Amb aquesta signatura, l’alcalde de Falset, Jaume Domènech, i el president de la Diputació han acordat una subvenció de 18.000 euros per a l’elaboració d’aquest nou pla.
Segons Domènech, “és moment de revisar els objectius i l’estratègia d’aquest espai museístic que recorre la cultura del vi a la comarca del Priorat, ja que ha passat prou temps des de la seva inauguració l’any 2009”.
Així mateix, explica que “amb el nou Pla Director ens proposem captar nous públics, augmentar el nombre de visitants i consolidar-lo com un centre de referència per descobrir l’oferta cultural i enològica del territori, on hi conviuen dues denominacions de prestigi, com són la DOQ Priorat i la DO Montsant”.
Des de la Diputació, per la seva banda, se subratlla la voluntat d’atendre, com és el cas de Falset i el Castell del Vi, aquells projectes i actuacions dels ajuntaments que tenen un interès singular i social, en bé dels seus habitants i del territori.



