El Rally Catalunya torna a ser font de la polèmica a la comarca. L'any passat el Consell d’alcaldes i el Ple del Consell Comarcal van aprovar una moció en la que no es volia el pas de la cursa pel Priorat, i de fet, cap tram de la prova, que se celebrarà del 25 al 28 d'octubre, passarà per la comarca tot i que si que ho fan els entrenaments previs.
El president del Consell Comarcal, Jordi Sabaté, afirmava en declaracions a Ràdio Falset, que els Consell d’alcaldes ho tractarà en la propera reunió però es mostrava dolgut perquè no s’ha avisat als pobles afectats. "Sap greu, sobretot perquè no fa massa que ens vam reunir amb el conseller d'Interior i vam parlar del tema", afirmava Sabaté, que sobretot es queixava de que "passen per les carreteres i als pobles no sabem res".



