Uns 650 prioratins i prioratines van participar el passat 11 de setembre en la multitudinària manifestació de la Diada de Catalunya a la Diagonal de Barcelona. Segons explicava Josep Maria Fort, portaveu de Priorat per la Independència, es van organitzar fins a 13 autobusos per desplaçar els prioratins fins a la capital catalana i destacava que la gent continua mobilitzada, malgrat tot el que ha passat. "És una mostra més de que la gent seguim aquí disposats a aconseguir la República Catalana", sentenciava.
En el mateix sentit, Fort destacava que la situació actual amb presos polítics i exiliats encara afavoreix més a que la gent es mobilitzi en contra de la repressió. "Encara amb més raó", deia mentre afegia que "enguany ens hem trobat amb persones que no s'havien mobilitzat però que veuen que amb aquesta situació no ens poden quedar a casa".




